Preskočiť na hlavný obsah

Sviečka Heart&Home Tajemný úplněk a ďalšie užitočné produkty

Ahojte!

Dneska tu mám pre Vás článok s pár krásnymi vecami, ktoré určite potešia nejednu ženu. Keď sa povie Albi tak ma stále napadnú spoločenské hry. Ale to nie celkom pravda. Na ich eshope je množstvo produktov, ktoré sú vhodné pre všetky vekové kategórie. Môžte tam určite nakúpiť pekné darčeky pre Vašich blízkych. Dneska Vám tu ukážem pár vecí, ktoré mám doma.


Určite sa každej z nás hodí kozmetické zrkadielko v kabelke. Áno je doba telefónov a make-up si môžte upraviť aj pozeraním sa do kamery ale ja som stále za tú klasiku. Radšej sa pozriem do zrkadielka. A toto zrkadielko ma tak krásny dizajn, že je radosť sa do neho pozerať.
Môžte si vybrať zo 4 motívoch. Ja som si vybrala tento so sovičkami, ktorý je vážne rozkošný.
Cena: 71 Kč a môžte si ho zakúpiť na Albi.cz


Ďalším veľmi užitočným produktom je určite púzdro na kozmetiku, ktorý využijete aj napríklad na cestách. Tento je zaujímavý a hlavne praktický v tom, že je to aj stojan. Toto puzdro má už svoje miesto na poličke v kúpeľni. Opäť si môžte vybrať zo štyroch motívov. Tentokrát som si vybrala motív s líštičkami, ktorý je tiež veľmi krásny.
Cena: 134 Kč a nájdete ho na Albi.cz



Ďalším krásnym a praktickým produktom je sada na manikúru. Ja mám doma jeden takýto set od Vietnamcov ale žiaľ kvalita nie je veľmi dobrá. Táto sada je kvalitná a opäť dizajn obalu je krásny.
Tentokrát si môžte vybrať z 10 motívov a ja som si vybrala ten s plameniakom. Viem, že v lete bol plameniak veľký hit ale ja som si v tú dobu nič nenašla čo by ma až tak oslovilo ale teraz to bola láska na prvý pohľad. Síce musím sa priznať, že všetky tie dizajny sú veľmi pekné a je ťažké si vybrať len jeden. Táto sada obsahuje šesť pomocníkov: nožničky, pilník, dvakrát štiepačky, pinzetu a tyčinku na zatlačenie nechtovej kôžičky.
Cena: 224 Kč a kúpite si ho na Albi.cz



Ak ste milovníčkou voskov, sviečok a proste pekných vôní tak si tu určite tiež vyberiete. Ja som Vám už minule písala o voskoch, ktoré som mala doma. Momentálne mi tu rozvoniava sviečka od Heart&Home - Tajemný úplněk. Táto vôňa je skôr taká pánska. Je dosť korenená ale je to skvelé spojene vôní. Ja mám veľmi rada pánske vône a táto vonia ako keby som bola v levanduľovom poli s krásne voňavým mužom, ktorý ma na sebe veľmi intenzívny korenený parfém. Táto vôňa je vážne veľmi príjemná. Ja mám doma strednú sviečku, ktorá príjemne prevonia menšie priestory intezívne. Vo väčších priestoroch je skôr taká jemnejšia. Nie je to žiaden bolehlav. Je to kombinácia levandule, drevitého pižma a fougère. Je vyrobená zo sójového vosku. Je šetrnejšia k životnému prostrediu a sú netoxické.
Ja túto vôňu určite odporúčam. Knot môžte zahasiť tým, že sviečku zavriete viečkom, ktoré je kovové.
Cena: 206 Kč a môžte si ju kúpiť na Albi.cz


Takže toto je taký menší výber toho čo si môžte zakúpiť okrem hier na Albi. Určite si to tam prezrite. Je tam veľa zaujímavých a pekných vecí.

Páčia sa Vám tieto produkty? Nakupujete v Albi? Ak áno čo? Podeľte sa so mnou v komentári.

S pozdravom Zuzka


Komentáre

  1. E-shop poznám a mají tam spoustu krásných věciček. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne veci určite si pozriem ich e-shop
    www.veraparadis.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V Albi jsem se byla hodněkrát podívat, mají tam krásné věci. Roztomilé potisky a všechno tam vypadá super. Naproti tomu ale moc věcí sem si tam nikdy nekoupila :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám pocit, že od Albi jsem viděla věci i v papirnictví, ty lišky mi něco říkají. Jinak eshop neznám. :) Zaujala mě svíčka.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.