Preskočiť na hlavný obsah

Yankee Candle - Viva Havana

Ahojte!

Dneska tu mám pre Vás voňavý článok o voskoch od Yankee Candle. Vosky od YC mám veľmi rada a som s nimi spokojná. Majú neskutočné množstvo vôňí a stále sa k nám dostávajú novinky. Samozrejme, že som ešte nemala všetky vosky a nemám ani stále všetky novinky ale mám ich doma celkom dosť. Úprimne musím povedať, že niekedy si kupujem vosky na slepo cez internet a zatiaľ som sa skoro vždy trafila do môjho vkusu. Zatiaľ som našla len pár vôní, ktoré sa mi až tak veľmi nepáčili.

Vosky o ktorých Vám dneska napíšem patria do kolekcie VIVA HAVANA a patria do kategórie vôní, ktoré ma nesklamali.


1. Cuban Mojito


Táto vôňa je osviežujúca a vhodná práve na leto. Je to mix limetiek a mäty. Je to veľmi príjemná svieža vôňa. Vosk je vážne silný - prevoňal mi celý byt. Táto vôňa sa mi neskutočne páčila. Veľmi silná vôňa ale nie je to žiaden bolehlav.


2. Delicious Guava



Táto vôňa je tiež veľmi svieža a príjemná. Je to taký svieži letný mix tropického ovocia. Ja osobne tam cítiť najviac citrón a guavu. Potom cítim ešte niečo sladké ale cítim aj nejaké korenie. Vôňa je silná a určite ju odporúčam.

3. Viva Havana


Tretí vosk je trošku taký ako keby pánsky. V tomto vosku cítim santalové drevo, vanilku a trošku ako keby kadidlo. Presne takéto spojenie vôní si predstavujem, že je na Kube. Silná ale veľmi príjemná vôňa. Stojí určite za vyskúšanie už len pre tú krásnu etiketu.

4. Tabacco Flower



Posledný vosk je opäť silný. V tomto vosku je cítiť spojenie korenia, nejakých drevitých vôní a hlavne tabaku. Je to veľmi príjemné spojenie a vôňa je veľmi výrazná.

Všetky tieto vosky Vám určite môžem odporúčiť. Táto kolekcia sa YC veľmi podarila. Je trošku iná ako ich zvyčajné kolekcie. Je plná korenia, citrusov a krásnych zladených silných vôní.

Vosky majú 22g a môžte si ich zakúpiť napr. na Notino.cz

A čo Vy? Poznáte YC? Máte vosky z tejto kolekcie? Páčia sa Vám?

S pozdravom Sue :-)

Komentáre

  1. Milujem ich vosky,práve mi tu rozvoniava Midsummer's night :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani s jednou vůni, které ve článku ukazuješ zkušenosti nemám. Ale nejvíce mě zaujala vůně Cuban Mojito :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám doma první dvě a jsou boží, zatím dneska pálím tu druhou, nádherná vůně! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.