Preskočiť na hlavný obsah

Manufaktúra - Krém na ruky Marhuľa/Meruňka



Pred nejakým časom bol pribalený darček v časopise Žena a život krém na ruky. Tento krém určite stojí za zmienku a tak som sa rozhodla, že Vám o ňom napíšem.


Krém je klasicky v tube s viečkom, ktoré nie je potrebné šrubovať - jednoducho ho len zaklapnete. Balenie sa mi páči. Kombinácia strieborného obalu a výraznej etikety s obrázkom marhule je vážne super. Tento krém na ruky je z edície Marhuľa/Meruňka. Vôňa je veľmi príjemná a dosť výrazná. Vážne je cítiť po marhuľách. Ale nie nejako chemicky ale proste ako keby ste vážne jedli čerstvé sladké marhule. Krém používam každý večer pred spaním. Ale používam ho aj cez deň podľa potreby. Ruky mám dosť v práci namáhané a tak potrebujem ochranu. Tento krém je na rukách príjemný. Je ľahký, rýchlo sa vstrebe a nezanecháva mastný film. Ruky po ňom krásne voňajú a sú hebké na dotyk.


Krém obsahuje zvláčňujúci a regeneračný marhuľový olej, ideálny k starostlivosti o jemnú, suchú a citlivú pokožku. Potom je obohatený o bambucké maslo, ktoré má mimoriadne ochranné schopnosti, hydratačný olej z makadamových orieškov, výživný hroznový olej, hojivý a upokojujúci panthenol a glycerín. Vďaka týmto príridným ingredienciím tak hlboko regeneruje a hydratuje pokožku, dodáva jej intenzívnu starostlivosť, pružnosť a ochranu.
Ja som s týmto krémom veľmi spokojná. Ruky mám jemné ale myslím si, že na extrémne suchým rukách asi veľmi nepomôže. Nemyslím si, že má až takú schopnosť hydratácie.

Tento krém má 50 ml. Plné balenie má 100ml a jeho cena je 159 Kč - 6,55 Eur a môžte si ho zakúpiť na e-shope Manufaktura alebo v kamenej predajni Manufaktura.

Už len pre tú vôňu by som si určite tento krém kúpila aj v plnom balení. Mojím rukám pomáha. Sú menej suché a na dotyk sú hebké.

A čo Vy? Aký krém na ruky je Váš obľúbený? Poznáte tento?


Komentáre

  1. Tenhle krémík mám také a je skvělý :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Meruňkový krém jsem zatím nevyzkoušela, od Manufaktury mám ráda ten pivní, který nádherně voní a vyživí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tom pivnom som už čítala ale osobne som ho ešte nevyskúšala :-)

      Odstrániť
  3. Chtěla jsem si ho také koupit, musí nádherně vonět, ale nestihla jsem to.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taktiež som zvažovala kúpu časopisu, ale vzhľadom na veľké zásoby krémov a pod. som to nechala tak. No verím že je skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne práve pomaly dochádzajú zásoby takže túto skvelú možnosť som rada využila a kúpila som si ho :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.