Preskočiť na hlavný obsah

Men box limitovaná edícia BrandNooz boxu

Dneska mi prišiel ďalší zelený boxík. Tentokrát to je ale z limitovanej edície pre mužov. Takže tento box nie je plný noviniek zle je plný dobrôt a kozmetiky pre mužov.


1. Lina V kakaovej poleve
Chutný keksík, ktorý určite neurazí.
Cena: 14,90 Kč


2. Fidorka Medailová edícia
Horká čokoláda s orieškovou náplňou
Mliečna s kokosom
Biela s čokoládovou náplňou
Cena: 10,90 Kč



3. Bohemia Kotlíkové brambůrky
V balíčku sú dve balenia s príchuťou sladké chilli a červená paprika.
Cena: 49,90 Kč


4. Canto Hradecké tyčinky
Vyrábajú sa od roku 1993 a sú vyrobené z lokálnych surovín a tak nosia značku Český výrobek.
Cena: 16,90 Kč


5. Ahmad Tea Cold Brew
V balíčku bola príchuť English Tea
Cena: 79 Kč


6. Semtex Energy drink
V limitovanom obale.
Cena: 29,90 Kč


7. Svijany Prémiový ležák
Plné chlebnaté pivo s príjemnou intenzívnou jemnou horkosťou.
Cena: 14,90 Kč


8. Hellmann's Original BBQ Sauce
Omáčka sa na grilovačku určite hodí.
Cena: 49,90 Kč


9. SPAK Gourmet Ketchup Curry
Tento som ešte nikde nevidela tak som zvedavá ako bude chutiť.
Cena: 44,90 Kč


10. Maggi Špagety Bolognese
Už ich doma mám ale ešte som ich nevyskúšala. V balíčku boli dve balenia.
Cena: 34,90 Kč


11. a 12. Dove Men+Care Minerals & Sage
Sprchový gél a antiperspirant
Cena: 72,90 Kč a 84,90 Kč


Tento balíček je podľa mňa vydarený a manžela potešil.

Ako sa pozdáva Vám? Boli by vaše polovičky radi ak by ho dostali? Prajem pekný deň a príjemné pozeranie hokeja  (ak ho sledujete)

Komentáre

  1. Balíček by určitě potěšil. Nejvíce se mi líbí čaj, který bych chtěla taky vyzkoušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fuh, ale aj niečo zdravé by do toho mohli davať :)

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.