Preskočiť na hlavný obsah

Brandnooz box apríl/duben 2017

Ahojky :-)

Dneska som si pre Vás pripravila ďalší zelený boxík, ktorý mi prišiel včera. To či sa ho oplatí alebo neoplatí kúpiť si musíte premyslieť samé :-)



1. Vitana Steaková omáčka Barbecue
Táto omáčka sa teraz určite hodí. Začína obdobie grilovačiek. Som zvedavá ako bude chutiť.
Cena: 39,90 Kč


2. Energit Dextróza sport
Sú dva druhy. Ja mám s príchuťou pomaranča, ktorý má zvýšenú dávku vitamínu C. Keďže práca na zmeny a k tomu aj cvičenie a staranie sa o domácnosť dá zabrať, tak určite to vyskúšam a dám Vám potom vedieť na instagrame, že či to má nejaký účinok.
Cena: 24,90 Kč (14 tabliet)


3. Mentos Say Hello
Novinka od Mentos s príchuťou maliny a pomaranča. Na každom cukríku je unikatný obrázok. V máji začne aj súťaž na ich instagrame.
Cena: 17,90 Kč


4. Kofila Design kolekcia
Klasika v novom obale.
Cena: 12,90 Kč


5. Dupetky Solené
Má to byť zdravšia alternatíva krekier. Dajú sa jesť samostatne ale aj so syrom, tvarohom alebo zeleninovým šalátom.
Cena: 17,90 Kč


6. Semtex Energy drink
Má špeciálnu edíciu plechoviek, pretože sa stal oficiálnym partnerom českého hokeja. Semtex originál 500ml má celkom 12 rôznych motívov.
Cena: 29,90 Kč



7. Májka S udeným mäsom
Nová príchuť v uzatvárateľnom baleniu a je bez lepku.
Cena: 24,90 Kč


8. Milka I love Maminka
Klasický dezert od Milky v novom balení ku dňu matiek :-)
Cena: 74,90 Kč


9. Maggi Špagety Bolognese
Rýchlovka pre tých, ktorým sa veľmi nechce variť. V boxe boli 2 balenia.
Cena: 34,90 Kč


Tak ako sa Vám tento box pozdáva? Ja mám zmiešané pocity. Všetko využijeme časom doma určite ale neokúzlil ma až tak nejako,


Komentáre

  1. Tyto boxy se mi zdají každým svým vydáním horší a horší -.-"

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle vydání se mi zdá že už je lepší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podle mě jim už dochází nápady, co do boxů dávat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluju všelijaké omáčky od této značky a BBQ patří mezi mé oblíbené !

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.