Preskočiť na hlavný obsah

Too Faced Chocolate Shop Gift Set



Ahojte! Ako sa máte? :-)

Dneska som si pre Vás pripravila príspevok o Too Faced paletke z limitovanej edície, ktorá bola na Vianoce.




V tejto paletke je 21 očných tieňov, jeden rozjasňovač, jeden bronzer a jedna lícenka.
Osemnásť odtieňov má 0,95g a tri odtiene majú 2,2g. Rozjasňovač, bronzer a lícenka majú 2,5g.


1. stĺpec:
Dessert´s On Me - 2,2g
Raspberry Rose
Sugared Raisin
Glaze - 2,2g
Cake Batter
Butterscotch
Banana Date - 2,2g
Sugar Bells
Mint Chip




2. stĺpec:
Indugle
Cookie Dough
Guilt-Free
Tootsie
Gingerdoodle
Chocaholic
Toffe Crunch
Lava Cake
Honey Dip
Pound Cake
Jingle Berry
Huckleberry


3. stĺpec:
Rozjasňovač Inner Light
Bronzer Chocolate Soleil
Lícenka Chocolate Covered Strawberry




Táto paletka obsahuje aj mini balenia:
Bázu pod očné tiene Shadow Insurance
Riasenku Better Than Sex
Rúž na pery Melted Chocolate



Táto paletka má krásne tiene. Veľmi dobre sa s nimi pracuje. Niektoré prášia ale nie je to nejaké hrozné :-) Na očiach držia dlho a bez chyby aj keď si nedám podkladovú bázu. Mne sa táto paletka páčila hneď ako som ju uvidela a tak som si ju musela kúpiť. Svoje peniaze neľutujem a rada sa s ňou líčim. A keby Vám nestačili len tieto krásne tiene tak táto paletka je skvelá aj v tom, že neskutočne krásne vonia po čokoláde. 

Cena: 1 550 Kč a kupovala som ju v Sephore


Čítala som na ňu pozitívne aj negatívne reakcie ale ja ju mám rada a určite sa s ňou budem líčiť aj naďalej :-)

Páči sa Vám? :-) Máte ju? Ako ste s ňou spokojné Vy?
Budem rada za každý komentár :-)

A vo štvrtok sa môžte tešiť na ďalšiu sadu od Too Faced ;-) 

S pozdravom Zuzka :-)

Komentáre

  1. Od této značky nic nevlastním, ale určitě bych si na ně rychle zvykla :-) vypadají krásně.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. TF mám veľmi rada a sem tam sa oplatí do drahšej kozmetiky investovať 😉

      Odstrániť
  2. Tak ta paletka je opravdu skvělá :), jen nevím, jestli bych si ji koupila kvůli té ceně :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No cena je vyššia to áno ale raz za čas si človek môže dovoliť minúť viac ;-)

      Odstrániť
  3. tiež nemám žiaden produkt tejto značky,ale skúsila by som rozhodne nejakú paletku :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paletky od TF sú veľmi kvalitné a každý si určite nájde tu svoju 😉 Hlavne tie, ktoré majú celý čas a nie len ako limitky.

      Odstrániť
  4. Od značky nic nemám, ale ta paletka vypadá naprosto skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to áno 😊 TF vie ako urobiť svoje paletky 😉

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.