Preskočiť na hlavný obsah

Sephora masky


Čaute!

Dnešný príspevok je trošku relaxačný. Jeden môj relax sú masky. Takže tento článok bude o maskách





Ako prvou začnem maskou na noc. Túto masku mi odporučila jedna milá slečna v Sephore. Chcela som nejakú vyskúšať a ona mi poradila s výberom a tak som si domov odviezla Sephora Rose sleeping mask. Sephora nočné masky majú pekné, malé balenie. Táto konkrétne má ružovú farbu. Jedno balenie mi vydržalo asi na 3 použitia. Maska je príjemné vône a konzistencie. Dávala som si ju na celú pleť a dekolt. Vynechala som len očné okolie. Maska mi na tvári vôbec nevadila. Ráno vyzerala pleť hydratovanejšie a sviežejšie. Táto maska ma celkom oslovila. Jediným negatívum podľa mňa je cena. Ta je myslím si trošku prehnaná. Časom by som chcela vyskúšať všetky nočné masky aby som vyskúšala či sa aj v niečom líšia.





Ďalšou maskou je maska na tvár. Osobne som vyskúšala dve masky, a to ružovú a červenú. Čiže ružu a granátové jablko. Ružu som si kúpila po dobrej skúsenosti s nočnou maskou tej istej rady. A ako maska na tvár ma tiež nesklamala. Pleť je pekne hydratovaná.



Granátové jablko má dať pleti energiu. Keďže robím na tri zmeny, tak ten energie potrebujem veľa. Hlavne po nočných. Takže túto masku si dávam každé tri týždne v piatok keď mám po piatich nočných. Pleť je po 15 minútovej kúre krajšia a vyzerá zdravo. Nie je na nej vidno až také známky únavy. Tieto dve masky som si obľúbila ale časom snáď vyskúšam všetky. Jedinou nevýhodou je pre mňa možno to, že tie masky sú veľmi tenké a manipulácia s nimi nie je až taká jednoduchá. Aspoň môj prvý pokus bol úplná katastrofa. To som tú masku skoro hodila do koša. Druhý pokus bol už ale v pohode. Našla som si svoj systém a už nemám problém si masku nasadiť na tvár. Po 15 minútach si masku dám dole a prebytočný krém čo zostal na tvári si do nej v masírujem.



Ako predposledná maska, ktorú som vyskúšala je maska na ruky. Ja osobne mám doma Aloe vera a avokádovu. Argánovu masku v tej dobe v obchode nemali. Nabudúce si ju už snáď kúpim. Osobne som zatiaľ vyskúšala ešte len tú avokádovu. Vôňu nie je veľmi cítiť. Ja osobne nemám rada nič na rukách ale táto maska bola dobrá voľba. Vôbec mi nevadila. Možno len keby ju robili aj v nejakých veľkostiach, pretože táto je na moje malé ruky dosť veľká. Hlavne tie prsty! Ale dalo sa to zvládnuť. Dokonca som s ňou mohla aj v pohode robiť na mobile. Účinky masky som ale veľmi nezbadala. Mala som už asi 5 balení ale nie je to až taký wow efekt. Ako áno. Ruky nie sú také suché ale myslím si, že nato mi postačí aj krém na ruky. Ale ako relax je to fajn a je to niečo iné a pre mňa aj zaujímavé.



Minule sa objavili v Sephore masky na nohy a samozrejme, že som ich musela vyskúšať. Doma mám obe. Vyskúšanú mám však len jednu a to zelenú masku - mandľa.  Táto maska má príjemnú, jemnú vôňu. Upokojujúcu a obnovujúcu. Nohy každého človeka dostanú zabrať a po 8 hodinách v práci v hnusných topánkach som rada ak si moje nôžky môžu sem tam oddýchnuť a táto maska je to pravé pre nich. Hneď po prvom použití som mala nohy jemnejšie. Ďalším používaním som docielila to, že nohy sa mi dali zase dokopy a ja sa teraz v lete už nemusím hanbiť za popraskané päty. Jedno balenie som použila dvakrát, keďže po prvom použití tam toho krému v balení zostalo ešte dosť.



Časom keď vyskúšam ďalšie, tak Vám hodím nejaký taký malý článok o všetkých maskách Sephora. Na tomto odkaze si môžte prezrieť ich masky na tvár, očné okolie a nočné masky. Keďže bude onedlho aj e-shop tak si ich dúfam poriadim všetky naraz a budem len relaxovať a oddychovať! :-D



A čo Vy? Máte radi takéto masky alebo Vás veľmi neberú? :-)
Aké masky používate Vy? Rada si prečítam nové typy na skúšanie.


Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.