Preskočiť na hlavný obsah

BrandNooz box - Február 2016

Ahojte!

Včera mi prišiel ďalší Brandnooz box. Musím povedať, že tento box sa im podľa mňa vydaril. Je tam pre mňa dosť noviniek. No a teraz sa poďme pozrieť čo som tam vlastne objavila.



1. Bohemia - Vrrruby!

Ja osobne si samozrejme raz za čas dám nejaké tie chipsy a vrúbkované mám najradšej. Určite si ich ešte dneska s manželom otvoríme a ochutnáme.
Cena: 39,90 Kč





2. Havlík - Tyčinky Kornspitz



Sú to tyčinky, ktoré obsahujú 6% vlákniny. Už sa veľmi teším na vyskúšanie.
Cena: 16, 90 Kč



3. 7 days - cake bar jahoda

Túto pochúťku určite pozná každý z Vás. Takže túto vec neberiem ako novinku. Ale vôbec mi nevadí, že tu je. Aj keď ja osobne tieto veci nejem.Cena: 7,90 Kč



4. Wasa - Sandwich syr s paradajkami a bazalkou


Je to zdravá desiata, ktorá určite poteší. Ak mi bude chutiť tak si ju určite budem kupovať aj sem tam do práce. Je ešte jeden druh a to smotanový syr.
Cena: 24, 90 Kč

5. Racio - Toast multigrain

Takéto toasty mám veľmi rada takže ma veľmi týmto výrobkom potešili.Cena: 32,90 Kč


6. Boneco - Majolka

Myslím, že táto majonéza už bola v nejakom boxe. Ja majonézu nepoužívam ale, keďže už ju mám doma tak sa pozriem po nejakom recepte aby som ju využila. Ak máte nejaký typ na jedlo čo sa s ňou dá pripraviť, budem rada ak sa podelíte v komentári :-)Cena: 24, 90 Kč

7. Lipton - Lemon & ginger

Citrón a zázvor je skvelá kombinácia takže na tento čaj sa určite teším. Teraz je aj také všelijaké počasie, takže večer určite dobre padne šálka dobrého čaju.
Cena: 49,90 Kč


8. Semtex - Granát

Je to nová limitovaná edícia. Je jemne perlivý s chuťou granátového jablka.
Cena: 35, 90 Kč


9. White Bear - Apple, Strawberry

Je to nealkoholický sladový nápoj.
Má to byť veľmi špecifický, nealkoholický, zdravý nápoj.
Cena: 24, 90 Kč


7. Lipton - Lemon & ginger


Citrón a zázvor je skvelá kombinácia takže na tento čaj sa určite teším. Teraz je aj také všelijaké počasie, takže večer určite dobre padne šálka dobrého čaju.
Cena: 49,90 Kč


Plus tam bol aj darček a to Mentos Soda mix.

Tak ako sa Vám tento box páči? Čo Vás najviac zaujalo?

S pozdravom Zuzka :-)



Komentáre

  1. Neskutočnú mám práve chuť na čipsy :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si včera s manželom dala tieto a boli fakt chutné 😁 Fajne slané 😁

      Odstrániť
  2. Tento box je podle mě vážně hodně povedený! :) Nejvíc mě zaujaly Wasa Sandwich. Ještě jsem je nikde neviděla, ale moc ráda bych je ochutnala, takže se po nich asi mrknu. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No aj mne sa pozdáva. Tie som nevidela ešte ani ja ale som na nich dosť zvedavá ☺

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.