Preskočiť na hlavný obsah

Brandnooz box november 2015

Ahojky :-)

Dneska je posledný štvrtok v tomto mesiaci a tak ako už tradične dneska mi doniesol kuriér balík :-)
Mnohé už určite viete, že mi dneska prišiel BrandNooz box.

Musím povedať, že tento boxík sa im veľmi vydaril. A čo obsahoval? Tak teraz Vám to ukážem:

1. Meggle Smotana do kávy
Smotana do kávy sa v takomto praktickom obale určite hodí.
Cena: 36,90 Kč (500ml)




































2. Chocoland Jsem sladká

Musím povedať úprimne, že som túto sladkosť ešte neochutnala a ani som ju ešte nevidela v obchode. Ale vyzera zaujímavo. Len škoda, že mne takéto sladkosti nechutia. Ale môj manžel si určite pochutná. A keby som bola na Slovensku tak by som ju určite dala mamke, ktorá takéto vecičky zbožňuje! :-)
Cena: 7,90 Kč











3. Dr. Oetker Crema Tiramisu
Tak na túto novinku sa dosť teším (pre mňa to je určite novinka!) Má to byť kombinácia lahodného Tiramisu s mascarpone a s vôňou mandlí a kávy. Toto je pre takých čo asi radi nepečú ;-)
Cena: 21,90 Kč




































4. Krušovice Pšeničné
Takže pivko si určite dám aj s manželom aj keď ho veľmi nepijeme a neobľubujeme. Ale raz za čas  sa po jedle určite hodí.
Cena:  15,90 Kč




































5. Pectol Dropsy s vit. C
Na toto obdobie sa určite tieto cukríky na nachladnutie hodia. Majú pomáhať pri bolestiach v krku, uvoľňujú dýchanie, tlmia kašeľ, osviežia dych a majú zahnať únavu.
Predávajú ich iba v lekárni.
Cena: 18,90 Kč





































6. Kofola Marcipán
Kofolu mám veľmi rada, síce hlavne čapovanú ale aj tak kofola je kofola ;-)
Dizajn je veľmi pekný a snáď aj chuť bude takáto.
Cena: 24,90 Kč





































7. Březňák Svetlý ležiak
Toto pivko sme si dneska dali po jedle a chuťovo je fakt dobré.
Cena: 13,90 Kč




































8. Krahulik Snack wingy
Tak o tomto som ešte nikdy nepočula a určite to vyskúšam aj s manželom. V balení sú tri tyčinky. Majú doplniť energiu počas dňa.
Cena: 29,90 Kč





































9. Rajec Kojenecká voda
Fľaštička je super ;-) Takéto malé rozdávajú aj v Regiojete len s normálnou minerálkou a nie kojeneckou.
Cena: 9,90 Kč





































10. Chupa Chups Lizatko
Lizatka mám veľmi rada a tie od chupa chups sú proste klasika ;-)
Cena: 7,90 Kč

11. Marťankovia Gummi s Echinaceou
Pamätám si, že keď som bola malá tak som marťankov vždy chcela, keď som bola s mamkou v lekárni. Sem tam sa pošťastilo a kúpila mi ich ;-) Takže tieto 2 mini balenia mi určite oživili spomienky.
Cena:169 Kč (celé balenie)
V boxe sú nepredajné spotrebiteľské balenia za pribl. hodnotu 14 Kč


12. Spak Majonéza
Myslím si, že majonézu pozná každý a nie je treba k nej niečo špeciálne písať.
Cena: 42, 90 Kč





































13. Knorr Bohatý bujón
Bujóny nepoužívam ale určite ho nevyhodím do koša. Vyskúšať ho vyskúšam.
Cena: 33,90 Kč


14. Maxi Vita Horúci nápoj
Žiaľ tento sáčok som mala prázdny a tak Vám neviem povedať ako chutí ( teraz by sa mi hodil lebo na mňa niečo lezie) ale písala som s nimi o tom a sľúbili mi, že mi v budúcej objednávke pošlú náhradu tak ho využijem niekedy inokedy.
Cena: 69,90 Kč ( Celé balenie)
V boxe je nepredajná vzorka v hodnote pribl. 18 Kč





































A čo Vy? Kúpili ste si svoj boxík? Ja musím uznať, že vôbec neľutujem, že som si ho objednala.


S pozdravom Zuzka :-)




















Komentáre

  1. Wow tentokrat v nem bylo hodne veci, kofola marcipanova oo kolik tech prichuti jeste bude, ale stejnak original je jen jeden. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to áno bolo! :-) A nato, že nemám rada marcipán bola fakt super! Videla som tuším už aj čokoládovu? Hm....za mňa je určite top originál a čapovaná ;-)

      Odstrániť
  2. Ahoj, tento boxík neměl chybu. Skoro vše jsme využili nebo teprve využijeme. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som ešte všetko nevyužila ale pomaly to skúšame s manželom :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.