Preskočiť na hlavný obsah

Aljašský malamut


Ako ste si mohli všimnúť v sekcii o mne mám aj psíka. Tak by som Vám ju rada predstavila. Je to sučka a volá sa Nefrit. 


Tento psík je veľmi krásny. Je podobný sibírskému haskymu. Ak mám povedať pravdu tak som ani nevedela, že také plemeno existuje pokiaľ mi ho neukázal môj manžel (vtedy to bol ešte len kamarát). Hneď ako som ju uvidela tak som sa do nej zaľúbila. Krásne majestátne telo, milá povaha a sem tam aj dosť tvrdohlavá. Momentálne s ňou už žijem skoro dva roky a musím Vám povedať, že niekedy to je katastrofa ale väčšinou ani neviem, že ju doma mám. Samozrejme, že je perfektne vycvičená, takže ak s ňou ideme niekde do baru tak si len ľahne a nikoho si nevšíma. Väčšinou si ju ani nikto nevšimne, že je pri nás. Na začiatku som mala obavy aké to bude mať takého veľkého psa v byte ale teraz sa nad tým iba pousmejem. Asi keby nebola vychovaná tak by to bolo horšie ale keďže sa o ňu môj manžel staral od malička a vychovával ju tak s ňou nie je žiaden problém.

Každý kto ju uvidí tak si ju chce pohladkať. A musím Vám povedať, že ona má veľmi rada pozornosť a hranie. Stále sa smejeme, že keby nás niekto prišiel vykradnúť tak ona by ho asi povodila po celom byte :D

O pár mesiacov by sme mali mať šteniatka takže sa veľmi teším na tie malé guľky ;-)


A čo Vy? :-) Máte nejaké domáce zvieratko?



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.